Het begin van een mooie uitdaging...... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dragonfly Foundation - WaarBenJij.nu Het begin van een mooie uitdaging...... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dragonfly Foundation - WaarBenJij.nu

Het begin van een mooie uitdaging......

Door: Nancy en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Dragonfly Foundation

06 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

Het is maandag 6 juli 2015; het begin van een mooie uitdaging om de wereld een klein beetje mooier te maken. Misschien niet voor iedereen direct zichtbaar of meetbaar. Dat is ook niet het doel. Waar het om gaat is dat het leven van kansarmen in onze samenleving, waar dan ook ter wereld, wat lichter wordt gemaakt. Dat ook zij kansen krijgen,op welke manier dan ook, om hun dromen te kunnen naleven. Om een verandering teweeg te brengen die kan leiden tot een beter leven. Zodat ook zij simpelweg een keuze hebben. A choice that may lead to a happier life!

Bestemming: Pai, Thailand.
Reis: Amsterdam - Oman - Bangkok - Chiang Mai - Pai.
Reisperiode:
6 juli 2015 vertrek Amsterdam
7 juli 2015 aankomst Bangkok (3-days stay)
10 juli 2015 aankomst Chiang Mai (5-days stay)
15 juli 2015 aankomst Pai.

De eerste week is een week van acclimatiseren, netwerken in ChiangMai met collega-foundations, zorgen dat telefoons werken, etc.

Morgen vertrekken we dus naar Pai.
Onze eerste bestemming van waaruit we gaan onderzoeken wat de behoeftes zijn en hoe we daar een mooi project van kunnen maken.
Daarnaast gaan we op zoek naar een guesthouse wat we kunnen gaan exploiteren voor de opvang van vrijwilligers en uiteraard voor de 'gewone' toerist. Het is de bedoeling dat onze medewerkers lokale kansarmen zijn die we op deze manier een opleidingstraject kunnen aanbieden met uitzicht op een baan in de hospitality branche. Een mooi concept waar we beiden volledig in geloven. We gaan ervoor; met onze 'ziel en zaligheid'!
Want als wij slagen........ komen dromen van anderen misschien wel uit!!

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Dragonfly Foundation

De Stichting Dragonfly is een humanitaire organisatie die zich richt op kansarmen in de wereld. Het doel is dit te verwezenlijken door het aanbieden van scholing, ontwikkeling en opvoeding mede door de inzet van donateurs en vrijwilligers en het genereren van fondsen en donaties.

Actief sinds 12 Juli 2015